Wednesday, April 11, 2012

PENTING : Borang Kemaskini Maklumat Prasekolah 2012

Pada 27 hingga 30 Mac yang lalu telah berlangsung Mesyuarat Verifikasi Data SMPK bersama KPM yang melibatkan pegawai prasekolah PPD dan JPN Negeri bagi zon tengah iaitu Melaka, Negeri Sembilan dan Selangor. Hasil daripada mesyuarat ini menunjukkan terdapat beberapa masalah dengan data online SMPK yang memerlukan pengemaskinian.

Oleh yang demikian , Unit prasekolah PPD Petaling Perdana memohon kerjasama semua guru prasekolah Petaling Perdana untuk mengisi data mentah terkini kelas masing-masing kedalam format Borang Maklumat Murid 2012 yang di berikan pada pautan dibawah. Sekolah yang mempunyai lebih dari 1 kelas perlu menggunakan borang yang berasingan bagi setiap kelas. Borang yang telah lengkap perlu di email kepada En. Abdul Ghani di alamat ghani.ppdpp@gmail.com selewat-lewatnya pada hari AHAD 15 April 2012 ( Pada kolum subjek e-mail gunakan format 'SMPK Terkini KODSEKOLAH'). Data mentah terkini ini penting untuk dibuat semakan dengan data SMPK online dan akan dihantar ke KPM pada hari isnin 16 April 2012 untuk di buat semakan dan seterusnya akan di bawa ke Mesyuarat Data SMPK Negeri Selangor di Cameron Highland pada 17 April 2012. 

DOWNLOAD:
Borang Maklumat Murid 2012

0 comments:

PERMOHONAN PEMBANTU PENGURUSAN MURID (PPM) SAMBILAN BAGI PRASEKOLAH PPDPP

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pembantu Pengurusan Murid (PPM) Sambilan bagi kelas prasekolah di PPDPP boleh mula dipohon. Berikut ...

 
Design by Wordpress Theme Edited by Mofazri | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes